Kontakt

Grupa Farmacol
ul. Szopienicka 77
40-431 Katowice
tel. 32 208 06 00
e-mail:

WIĘCEJ

Sonda

Reklamacje Drukuj stronę

Nowe zasady i udogodnienia w naszym procesie reklamacyjnym

W trosce o najwyższą jakość usług logistycznych wprowadzamy nowe zasady i udogodnienia w naszym procesie reklamacyjnym.  Zmiany te obejmują między innymi proces przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych i zwrotów oraz sposobu przygotowania towarów do transportu. Nowe zasady opierają się o wdrożony w 2014 roku system plomb i oznaczeń kolorystycznych, który przez minione lata podlegał ciągłemu doskonaleniu w oparciu między innymi o Państwa uwagi. Pewne zmiany wymuszone zostały także nowymi przepisami DPD.

Liczymy, że uaktualnione zasady nie będą dla Państwa niczym nowym i umożliwią nam szybszą obsługę procesów reklamacyjnych. Jednocześnie mamy nadzieję, że ich stosowanie w praktyce przyniesie korzyści obu stronom i wpłynie pozytywnie na wzajemną współpracę. W razie wątpliwości zespół  Biura Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji codziennie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00.


Komunikat

Faktura korygująca serię i datę ważności

Szanowni Państwo,

informujemy, że od 1 sierpnia 2019 roku w odpowiedzi na zgłoszone do naszej Hurtowni reklamacje dotyczące niezgodności serii
i daty ważności ze wskazaniem sposobu rozpatrzenia - nota,  otrzymacie Państwo od nas fakturę korygującą serię i datę ważności.

 

Zespół Reklamacji 


Komunikat

Od 1 maja 2019 r. zgłoszenia reklamacyjne będą przyjmowane tylko drogą elektroniczną

Szanowni Państwo,

wprowadzony przez Grupę Kapitałową Farmacol system elektronicznego zgłaszania reklamacji i zwrotów do Hurtowni Grupy Farmacol za pośrednictwem elektronicznego systemu KAMSOFT-EWD spotkał się z uznaniem z Państwa strony.

Elektroniczna wymiana danych między Klientem a Hurtownią pozwala na szybkie i czytelne dla obu stron wprowadzenie danych dotyczących reklamacji i zwrotów zarówno do Państwa systemu aptecznego, jak również do systemu Grupy Farmacol, oraz na sprawne przeprowadzenie całego procesu, co znacząco pozwoli na optymalizację oraz skrócenie czasu niezbędnego do rozpatrzenia Państwa reklamacji lub zwrotu.

Wychodząc naprzeciw potrzebom w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych oraz w świetle przepisów jakie stawia przed nami Prawo Farmaceutyczne oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej, informujemy że z dniem 01.05.2019 będziemy przyjmować zgłoszenia reklamacji i zwrotów tylko i wyłącznie drogą elektroniczną.
Biorąc pod uwagę Klientów, którzy nie posiadają technicznych możliwości składania reklamacji i zgłaszania zwrotów w formie elektronicznej, prosimy o zgłaszanie reklamacji i zwrotów na adres email 

 


 

Biuro Obsługi Klienta

801 603 903 / 322 603 903

nr faks: 17 8666 929

czynne w dni robocze 8:00 – 20:00