Kontakt

Grupa Farmacol
ul. Szopienicka 77
40-431 Katowice
tel. 32 208 06 00
e-mail:

WIĘCEJ

Sonda

Reklamacje Drukuj stronę

Nowe zasady i udogodnienia w naszym procesie reklamacyjnym

W trosce o najwyższą jakość usług logistycznych wprowadzamy nowe zasady i udogodnienia w naszym procesie reklamacyjnym.  Zmiany te obejmują między innymi proces przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych i zwrotów oraz sposobu przygotowania towarów do transportu. Nowe zasady opierają się o wdrożony w 2014 roku system plomb i oznaczeń kolorystycznych, który przez minione lata podlegał ciągłemu doskonaleniu w oparciu między innymi o Państwa uwagi. Pewne zmiany wymuszone zostały także nowymi przepisami DPD.

Liczymy, że uaktualnione zasady nie będą dla Państwa niczym nowym i umożliwią nam szybszą obsługę procesów reklamacyjnych. Jednocześnie mamy nadzieję, że ich stosowanie w praktyce przyniesie korzyści obu stronom i wpłynie pozytywnie na wzajemną współpracę. W razie wątpliwości zespół  Biura Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji codziennie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00.

 

Biuro Obsługi Klienta

801 603 903 / 322 603 903

nr faks: 17 8666 929

czynne w dni robocze 8:00 – 20:00