Promocje regularne Drukuj stronę

Dystrybucja Numeryczna

Grupa docelowa: ponad 1 000 odbiorców aptecznych na terenie całej Polski.
Oczekiwane rezultaty: wprowadzenie i ekspozycja nowości asortymentowej w aptekach uczestniczących.
Kontakt:


Rabatowe Kluby

Grupa docelowa: w zależności od regionu od kilkuset do kilku tysięcy aptek obsługiwanych przez organizujący promocję oddział Grupy Farmacol.
Oczekiwane rezultaty: wzrost sprzedaży i penetracji numerycznej produktów objętych promocją szczególnie w grupie klientów rzadziej obsługiwanych przez przedstawicieli Producentów.
Kontakt: lub

Recepta na Każdą Kieszeń

Grupa docelowa: około 1 500 odbiorców aptecznych na terenie całej Polski, pacjenci odwiedzający apteki.
Oczekiwane rezultaty: istotny przyrost sprzedaży do aptek produktów objętych promocją, często na poziomie kilkudziesięciu a nawet kilkuset procent.
Kontakt:

Wysokie Rabaty Extra

Grupa docelowa: wszystkie apteki aktywnie obsługiwane przez hurtownie GKF – ponad 11 000 odbiorców.
Oczekiwane rezultaty:
wzrost sprzedaży produktów objętych promocją w końcówce miesiąca rozliczeniowego w okresie pełnych dwóch tygodni.
Kontakt:

Top Lista

Grupa docelowa: wszystkie apteki aktywnie obsługiwane przez hurtownie GKF – ponad 11 000 odbiorców.
Oczekiwane rezultaty: wzrost sprzedaży produktów objętych promocją początkiem miesiąca rozliczeniowego w okresie pełnego tygodnia.
Kontakt: