Wiadomości Drukuj stronę

Zyskaj stały dostęp online do swoich zamówień i kontroluj proces ich przebiegu

02-07-2021

Chcesz zaoszczędzić czas, obsługując online swoje zamówienia i to o dowolnej porze doby? A może bardziej zależy Ci na bezpośrednim dostępie do:

  • kompletnej listy zamówień,
  • historii rozliczeń,
  • najnowszych promocji, akcji sprzedażowych oraz dodatków rabatowych przygotowanych specjalnie dla Użytkowników portalu e-FCL,
  • programów lojalnościowych firmowanych przez Grupę Farmacol,
  • aktualności i komunikatów,
  • zgłaszania i obsługi procesu reklamacyjnego,
  • pobierania duplikatów dokumentów.

Jeśli choć raz odpowiedziałeś „TAK”, to mamy dla Ciebie rozwiązanie! Wejdź na stronę www.e-fcl.pl, zarejestruj się i korzystaj z funkcjonalności portalu, który stworzyliśmy specjalnie dla farmaceutów prowadzących apteki współpracujące z Grupą Farmacol.

Dlaczego warto dokonać rejestracji? Oto opracowane dla Ciebie funkcjonalności dostępne w portalu e-FCL:

1. Dostęp do najnowszych informacji o Grupie Farmacol, do prowadzonych programów lojalnościowych oraz aktualnych promocji.

W zakładce AKTUALNOŚCI Użytkownik ma możliwość zapoznania się z najnowszymi  komunikatami dotyczącymi bieżącej działalności Grupy Farmacol. Z kolei moduł PROMOCJE dostarcza wiedzę o naszych aktualnych akcjach sprzedażowych, kierowanych wyłącznie do Użytkowników portalu e-FCL.

2. Śledzenie procesu realizacji Twoich zamówień.

Moduł DOSTAWY zawiera zestawienia zamówionych list produktów, terminy ich dostaw oraz pozwala wyszukać historię zamówień – również m.in. wg dat oraz nazw farmaceutyków. Funkcjonalności zakładki pozwalają też na eksportowanie wybranych zestawień danych do arkusza kalkulacyjnego.

3. Dostęp do Twoich archiwalnych i aktualnych rozliczeń.

Funkcjonalności modułów DOKUMENTY i WPŁATY pozwalają na stały dostęp do historii dokumentów płatniczych oraz listy wpłat. Dane, w zależności od nadanego poziomu uprawnień, mogą być filtrowane w oparciu o m.in.  typ transakcji,  status księgowania, daty wystawienia dokumentów bądź ich kwotowy zakres.

4. Składanie i obsługa reklamacji.

W portalu istnieje możliwość wyboru czterech typów zgłoszeń: reklamacja, zwrot, wycofanie oraz wady jakościowe. Po wprowadzeniu danych, system wyszuka formularz poprzez który istnieje możliwość rejestracji zgłoszenia. Postępy rozpatrywania zgłoszeń widoczne są w panelu Użytkownika.

5. Pobieranie duplikatów dokumentów.

Zlecenie duplikatu jest możliwe dla dokumentów papierowych lub dokumentów elektronicznych. Dokumenty papierowe zostaną wysłane na adres apteki, a dokumenty elektroniczne kanałem e-mail zgodnie z porozumieniem z GKF.

 

Zachęcamy do rejestracji w celu zyskania stałego dostępu do swoich zamówień - w trybie online przez 24 godziny na dobę w www.e-fcl.p  W celu uzyskania dostępu do portalu e-FCL, prosimy o kontakt z obsługującym Państwa aptekę Regionalnym Konsultantem Sprzedaży.