Wsparcie sprzedaży Drukuj stronę

Wszelkie aktywności promocyjne i marketingowe są realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy refundacyjnej i prawa farmaceutycznego.

Narzędzia wsparcia sprzedaży

  • Aktywna sprzedaż. Realizowany we współpracy z Farmacol S.A. ekskluzywny dostęp do usług zespołu ponad 250 telemarketerów w ramach programów aktywnej sprzedaży
  • Spotkania i szkolenia. Liczne spotkania z klientami, zarówno centralne jak i lokalne – konferencje, targi, szkolenia, pikniki    i wyjazdy integracyjne.
  • Promocje producenckie. Obsługa zlecanych przez producentów promocji producenckich.
  • Zamówienia Przedstawicielskie. Obsługa zamówień przyjmowanych przez przedstawicieli farmaceutycznych producentów w aptekach.
  • Promocje regularne. Organizacja promocji regularnych, między innymi takich jak KartaProfit, Kalendarz Zdrowia, Wysokie Rabaty Extra, Top Lista, Tydzień z Producentem.
  • Grupy zakupowe. Obsługa grup zakupowych.
  • Reklama. Możliwość reklamy oferowanych produktów i usług w publikowanych materiałach (informacje dla pacjentów, katalogi dla aptek, rewers faktury, dystrybucja ulotek, mailing, reklama w serwisach internetowych i inne).